9 Steps ->10 krok to sukces Klienta
Pomyśl przez chwilę o tym, czym jest standard działania… Masz to? Świetnie!
Standard działania 9Steps jest wynikiem wieloletnich doświadczeń w pracy z Klientami, pracy na sali szkoleniowej, pracy doradczej i konsultingowej. Jest efektem stałego doskonalenia się, które w szczególności jest naszą wizytówką.
W 9Steps koncentrujemy się na współdziałaniu z naszymi Klientami w celu osiągania konkretnych rezultatów, dobrych dla prowadzonych przez nich biznesów. Rozumiemy sytuację naszych Klientów, dlatego też najlepsze rozwiązania wprowadzamy z uwzględnieniem także możliwości organizacyjnych, kulturowych czy chociażby budżetowych naszych Klientów.

Krok 1
Twoje potrzeby i cele
Podczas wspólnych rozmów określamy potrzeby Twojego biznesu. Badamy potrzeby wielowymiarowo - uwzględniając wszystkich interesariuszy.

Krok 2
Weryfikacja
Mierzymy, badamy i analizujemy. Efektem na tym etapie jest Twoja pewność, czym jest dana sytuacja i jakie ma powiązania z Twoimi celami.

Krok 3
Propozycja
To wypracowane rozwiązania, które uwzględniają Twój apetyt na sukcesy, ryzyka i rzetelne podejście. To mogą być projekty mniejsze lub większe - decyzja jest po Twojej stronie.

Krok 4
Korelacja
Twoje cele i kierunki vs. przedstawione propozycje. Każda propozycja jest zawsze jasno uzasadniona, wskazując Tobie korzyści i skutki każdego z prezentowanych dla Ciebie rozwiązań. Weryfikujesz stopień zgodności propozycji z Twoimi celami.

Krok 5
Zielone czy czerwone światło?
Tutaj podejmiesz decyzję, na ile zgodne są propozycje z Twoimi oczekiwaniami i dasz nam zielone światło. Jeśli nie, wrócimy do początku wspólnej pracy.

Krok 6
Ramy
Projektowe podejście do wdrożenia. Wspólnie ustalimy role i odpowiedzialności na drodze do osiągnięcia zakładanych efektów. Tutaj określimy takie kwestie jak harmonogramy, komunikacja i wiele innych.

Krok 7
Napęd
Zadbamy, by przygotować ludzi do wdrożenia. Zadbamy o motywację, zaciekawimy tym, co będzie się działo tak, by uczestnicy byli ambasadorami naszego wspólnego przedsięwzięcia.

Krok 8
Wdrożenie i monitoring
Oto dzieje się. To mogą być szkolenia, sesje Action Learning, sesje coachingowe, konsultacje i doradztwo, a także wsparcie psychologiczne i interwencje. Oczy naszego zespołu czujnie zwrócone są ku wskaźnikom efektywności. A wszystko to ułożone, adekwatne i spójne procesowo.

Krok 9
Osiągnięcia, wyzwania i utrzymanie napędu.
Przybliżenie momentów prawdy i momentów chwały, aspektów uczenia się i dalszego zaangażowania interesariuszy w utrzymanie uzyskanych efektów. Tutaj już w całości sprawdzisz weryfikowane wcześniej wyniki z etapów wdrożenia. Utrzymanie napędu to kluczowy element dalszego uczenia się i zwiększania elastyczności zasobów. A to może być dobry początek, by wejść na jeszcze wyższy poziom!