
Znawcy trendów i prognoz-handlowcy w roli głównej
Jakich kompetencji potrzebuje obecnie handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na zmieniającym się rynku?
To co jest pewne - praca w dziale handlowym wymaga od pracowników tych działów bardzo wysokiej aktywności, jasnego celu, nieprzeciętnych umiejętności zjednywania sobie ludzi i ponadprzeciętnej determinacji.
Pomyślmy… z jakiego powodu akurat tak?
Odpowiedź jest jasna: świat zmienia się w zawrotnym tępie, zmieniają się oblicza i preferencje Klientów, rynek ulega silnemu przekształceniu, a handlowiec widząc te właściwości zręcznie i przemyślanie buduje na tym swoja przewagę, nie boi się i odważnie idzie do przodu.
Tego właśnie uczymy handlowców, być siłą napędową Twojej marki, siłą Twojego biznesu, inicjatorem nowoczesnego podejścia, a przed wszystkim uczymy handlowców partnerstwa biznesowego w relacji do Ciebie i Twoich Klientów.
Przyjrzyj się swojemu działowi handlowemu…
- jakie masz wskaźniki konwersji i jak je ustanawiasz?
- czy możesz być pewien, że to, co widzisz w swoim lejku sprzedaży nie jest obrazem zafałszowanym leadami wciśniętymi tam na siłę, by cyfry się zgadzały?
Daj swojemu działowi handlowemu powody, do współtworzenia odpowiedzialność, w czasach które wymagają podwojenia działań prospectingowych, by trzymać Twój biznes na satysfakcjonującym Cię poziomie.
Wchodzisz w to?
Dla Ciebie przygotujemy pełen zakres, odpowiednio skonstruowanych tematów i propozycji rozwojowych. Wsłuchamy się w Twój dział handlowy i powiemy Ci jaką on naprawdę gra melodię.
Oto lista przykładowych realizowanych przez Nas tematów :
Akademia Sił Sprzedaży - od relacji z klientami do efektywności biznesowej handlowca (cykl 5 warsztatów)
Kierowanie zespołem sprzedażowym
Negocjacje handlowe i finalizacja na miarę dzisiejszych czasów
Handlowanie to zdobywanie - rozpoznawanie i skuteczna obrona przed manipulacjami (2 dni)
Klient ma zawsze rację - radzenie sobie z obiekcjami i reklamacjami (2 dni)
Ofertowanie i aktywna prezentacja oferty (2 dni)
Step by step budowania i utrzymywania trwałych relacji z Klientami (4 dni - warsztat dwu- etapowy)