
Obsługa relacyjna - odpowiedzią dla potrzeb
Wydawać by się mogło, że praca w biurach obsługi Klientów nie może być wyzwaniem. A jednak! Działy Customer Care wspierają swoją działalnością rozwój marek. Dbają o utrzymanie odpowiedniego poziomu satysfakcji Klientów, co w dobie personalizacji nie jest czymś wyjątkowym, a raczej jest koniecznością.
Nie raz słyszeliśmy opowieści, jak to firma straciła kilkadziesiąt procent swoich Klientów, którzy odchodzili do konkurencji - nie dlatego, że dział obsługi nie pracował poprawnie - ale dlatego, że konkurencja dawała coś więcej: realne wsłuchiwanie się w to, co mówią Klienci, aktywizowanie na bazie doświadczeń z Klientami rozwiązań dla tychże Klientów i w końcu trafianie w czułe punkty potrzeb Klientów - personalizacji okazała swoją moc.
Jak dziś dział Obsługi Twoich Klientów działa?
Jak to weryfikujesz?
Co chcesz wzmocnić w pracy tych wspaniałych ludzi?
Praca tych ludzi wymaga od nich taktu, dyplomacji i nienagannej postawy.
Zobacz, co znajdziesz dla siebie w naszej propozycji - i daj nam informację, że jesteś gotów do rozmowy. My jesteśmy!
Oto lista przykładowych realizowanych przez Nas tematów :
„Czytanie” Klienta - warsztat aktywnego diagnozowania i budowania mostów relacji
Obsługowy Bon Ton
Klient ma zawsze rację - sytuacje trudne w pracy z Klientem - tylko sprawdzone rozwiązania
Prowadzenie rozmów z Klientami i dostawcami - wzmocnienie komunikatywność
Obsługa pozakupowa Klientów - jak budować dalszą relację i przewagę konkurencyjną