top of page
Wsparcie klienta przedstawiciel 2

Obsługa relacyjna - odpowiedzią dla potrzeb

Wydawać by się mogło, że praca w biurach obsługi Klientów nie może być wyzwaniem. A jednak! Działy Customer Care wspierają swoją działalnością rozwój marek. Dbają o utrzymanie odpowiedniego poziomu satysfakcji Klientów, co w dobie personalizacji nie jest czymś wyjątkowym, a raczej jest koniecznością. 

Nie raz słyszeliśmy opowieści, jak to firma straciła kilkadziesiąt procent swoich Klientów, którzy odchodzili do konkurencji - nie dlatego, że dział obsługi nie pracował poprawnie -  ale dlatego, że konkurencja dawała coś więcej: realne wsłuchiwanie się w to, co mówią Klienci, aktywizowanie na bazie doświadczeń z Klientami rozwiązań dla tychże Klientów i w końcu trafianie w czułe punkty potrzeb Klientów - personalizacji okazała swoją moc.

Jak dziś dział Obsługi Twoich Klientów działa?

Jak to weryfikujesz?

Co chcesz wzmocnić w pracy tych wspaniałych ludzi?

Praca tych ludzi wymaga od nich taktu, dyplomacji i nienagannej postawy. 

Zobacz, co znajdziesz dla siebie w naszej propozycji - i daj nam informację, że jesteś gotów do rozmowy. My jesteśmy!

Oto lista przykładowych realizowanych przez Nas tematów :

  • „Czytanie” Klienta - warsztat aktywnego diagnozowania i budowania mostów relacji

  • Obsługowy Bon Ton

  • Klient ma zawsze rację - sytuacje trudne w pracy z Klientem - tylko sprawdzone rozwiązania

  • Prowadzenie rozmów z Klientami i dostawcami - wzmocnienie komunikatywność

  • Obsługa pozakupowa Klientów - jak budować dalszą relację i przewagę konkurencyjną

Szkoła relacji z Klientami: Witaj

©2020 by 9Steps

bottom of page